wtorek, 21 kwietnia 2015

Pamiątka Chrztu Świętego


Heloł :)

Dzisiaj przedstawiam kartkę, którą wykonałam m.in. z mojego digi-papieru...
tak tak, ten z fioletowo-różowymi różyczkami to papier który zaprojektowałam
i który mam nadzieję, będzie wpuszczony w obieg już niebawem :)

i jak- podoba się Wam??? ;) 



użyłam też papieru ze sklepu Scrap&Craft z kolekcji THE PROMISE- bardzo lubię te papiery, bo są delikatne i pasują do prac komunijnych, ślubnych oraz na chrzest :)

Moją kartkę zgłaszam na Wyzwanie #61 - Chrzest Św.
 na blogu 123 Scrapuj ty


Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)


9 komentarzy:

Ja pisze...

Agus, śliczny papier, zresztą karteczka również! już nie mogę się doczekać kolejnej kolekcji! Tak trzymaj!!!!

Agnes B pisze...

Dziękuję pięknie! :) Ja też już czekam jak na szpilkach! ;)

Craft Meg pisze...

Karteczka piękna a papier cudny,oby pojawił się jak najszybciej w sprzedaży :)

Kraina pasji pisze...

Karteczka bardzo ładna, papier też wspaniały. Gratuluję!

DecoArtMagda pisze...

śliczny wzór, a karteczka nieziemska! wow!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNA!!!

asterek pisze...

Przepiękna, delikatna karteczka. Papier jest niezwykły.

anias pisze...

Śliczna , dzięki za zabawę z 123scrapujTy

Aka pisze...

Przepiękny papier! Cudna całość :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

Etykiety

18 stka (1) Białe Kruczki (4) Białe Kruczki GDT (2) Blue Morning paper (1) Bon Voyage (2) candy (2) car (1) cards (3) christening (4) chrzest (8) Crafty Moly (1) daydream lemoncraft (3) digi (6) digi- stamp/ digi-stemple (19) Digital Paper (8) dla dziecka/for baby (9) dla nauczyciela (5) dla niej (1) DT 123 Scrapuj Ty (4) DT Crafty Moly (22) DT FHB (5) DT Magiczna Kartka (3) dzien (1) Dzień Babci (10) Dzień Babci i Dziadka (12) Dzień Dziadka (9) Dzień Mamy (4) Dzień Matki (2) easter cards (3) Fabryka Weny (2) First Edition (10) foamiran (6) Folk (1) frame (1) freebies (6) gościnnie/GDT (2) Grafika Janet (1) handmade flowers (2) I Komunia św./Holy Communion (15) imieniny (2) jesienne/autumn (1) Julie Nutting stamp (1) kart (1) kartka (5) kartka na roczek/1st birthday cards (1) kartka ślubna (6) kartka-ramka (3) kartki (121) kartki świąteczne (42) kartki wielkanocne (4) kartko-ramki (1) kolekcja w Stronę Tęczy (1) kolekcja Wiosenny Ogród (1) kolekcja-Nostalgia (1) kopertówka (1) książkowe zakładki/boomarks (1) kwiaty handmade (3) Lemoncraft papers (7) LO (1) męskie (1) Mintay Papers (3) Miszmasz Papierowy (1) mix-media (3) moja kolekcja papierów (1) moje digi-papiery (12) morski klimat (1) Namaste (15) Pamiątka Chrztu (8) papiery-Magiczna Kartka (4) Pastel Garden papers (2) Piątek 13 (2) podziękowanie (2) Pretty Digi (1) Pretty Pink (4) Prima (7) printables (2) ramka (1) ramka 3D (1) ramka mix-mediowa (1) rocznice (2) Romantic Shabby paper (1) rustykalnie (1) Scrap Butik (1) Scrap&Craft (46) ScrapAndMe (2) ScrapAndMe DT (6) Scrapiniec (1) shabby cards (3) Ślub (9) ślub/wedding (14) tekturki Crafty Moly (20) tekturki misz-masz (1) UHK (3) urodziny (15) watercolor (1) Wedding Anniversary (1) Wielkanoc/Easter (4) wyniki digi-wyzwania (1) wyzwania-challenges (56) xmas cards (38) zakończenie roku szkolnego (1) zaproszenia (3) zaproszenia komunijne (1) zaproszenia na roczek (1)